FUCKING PROUD !!!!

fick betyg på min första hemtenta idag.. MVG på båda delarna (!!!!!) satte fan i halsen och bara skrek när jag såg de! hade absolut inte förväntat mig de betyget, möjligen VG på andra delen men nä.. de här va fan roligt! 10 sidor hade ja skrivit totalt.. o nu blev de MVG på hela den kursen! :D så jävla stolt!

klistrar in från fronter så får ni se va hon skrev också;

Rum Mappnamn Titel Filstorlek Leveransdatum Status Omdöme
Vård och omsorgsarbete P1 2010 MSM Vård- och omsorgsarbete kursmodul 2 24.4 kB 2010-03-31 00:50 Klar MVG
Ev. kommentar:
Lärarkommentar: Jättebra skrivet här också. Du är både kunnig och klok! Fin skildring av din farmors sista tid. MVG!
Rum Mappnamn Titel Filstorlek Leveransdatum Status Omdöme
Vård och omsorgsarbete P1 2010 MSM Vård- och omsorgsarbete kursmodul 1 15.2 kB 2010-03-31 00:48 Klar MVG
Ev. kommentar:
Lärarkommentar: Bra skrivet Sofie! Dina erfarenheter från praktiken på ambulansen skymtar igenom. Det märks att du är duktig på att bemöta människor i olika situationer. Det var du säkert innan också men ambulansen är nog en perfekt skola för dig. Jag sätter MVG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0