duracellkanin..

jag. e. så. jävla. LYCKLIG ! livet e underbart. jag har sagt de förut, men jag kan fan inte säga de nog. jobbet går STRÅLANDE (!!!!) och jag borde typ va 50 m lång nu me allt beröm jag får. har fått börja sätta infarter nu också (IV-kanyler), o ja allt annat. nu e dom andra typ ba me, dom gör typ inge. haha! men ja gillare verkligen. de e SÅ roligt. idag åkte ja halva dan me sussi o janne, o andra halvan me lennart o uffe. o ja, eftermiddan va PERFEKT. trivs så bra me dom, hade skitroligt. fullt upp o bara prio 1 men de gick som på räls allting. o igår sa sussi att mina rapporter ja skriver är EXEMPLARISKA (!) och idag sa uffe att ja borde få nobelpriset i rapportskrivning/rapportering till personal osv. haha! känns så roligt. så skönt. slutade halv 6 men ville ickee gå hem, haha. men a, ja gjorde de ändå ;) hämtade upp min älskling hemma, åkte o mötte pappa som tankade upp min bil, sen förbi kim för o slänga in massa tvätt, sen när den va klar drog vi hem o städade upp, diskade osv. ja la mej i badet o bejbi lagade mat. gött de! nu ligger ja i sängen, ska alldeles strax sova. imorn ska ja upp 5, börjar nämligen kl 7 men då ska man ju va redo för o dra ut på dirr, o ja brukar ju keka på jobbet så e alltid där typ en halvtimme innan. o så ere köer på essingen o tänka på så ja drar hemifrån strax före kl 6. LÄNGTAR!!!!!! o så har ja nyss fått ett gläääääädjande jävla besked. v 16-19 ska ja ut o jobba IGEEEEEEEN!!!!!!! :D åååh ja kan fan inte få nog avre asså! haha. så jävla WONDERFUUUUUUUUL!!!!!

trivs så sjuuuukt bra me de här, me alla kolleger, patienter, personal på sjukhus osvosvosv. så ja har sån sjuk energi o e så jävla sprallig heeela tiden. går ba runt o ler o skrattar o skojar. åååh!

har massa nya pics också, slänger in de imorn under dan om ja får tid över. jobbar ju 7-21.30 ! :D

naattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0