freedom.

JAG ÄR KLAR MED HEMTENTAN!! så jävla skönt. frihet. tog måååånga många timmar, men så jävla värt de nu när jag lämnat in dom. har ju min plattform på internet där vi har kursplaneringar, forum, inlämningar, kursmoduler osv. så där laddar man bara upp sitt dokument så ser läraren de och läser igenom, sen ser man betyget där också när hon satt de. jag har också skitbra kontakt me min mentor så de är asskönt, att inte bara sköta allt över nätet. men så funkar de ju att läsa distans :) nu äre iafl inlämnat o ja e så nöjd. hoppas på vg på kursmodul 2 iafl ! :)

nu ska ja ta mig igenom hela medicinska grundkursen och den är ROLIG som fan! sjukt intressant, med läkemedel, HLR, D-HLR, alla sjukdomar och dess symtom, samt behandling och grejer. jag gillart! skrivning på den om 2v, men de ska gå fint. sen äre en kort kurs, arbetsmiljö och säkerhet, kollade nyss igenom kursmodulen och den ser ganska lätt ut, så den kör jag av på nåra kvällar utan problem. sen ut i ambulansen igeeen om 2 veckor ! :D snackat me peter både igår o idag o fått mitt schema för den perioden. känns redan skitbra o eftersom vi redan setts flera gånger på sjukhus vet jag att jag kommer trivas med dom. jaja, nog om de.

nu ska vi kolla 112 - på liv o död.. min bejbi o jaaag :) sen sova, imorn ere ju sälen som gäller, jag kör ju hela vägen så vill va lite pigg iafl. sen i veckan blir de bowling, afterski, sällskapsspel, bastubad, skidåkning, öl, promenixer.. o ja allt vi nu kommer hinna me på 5 dar :)

tar me datan så de blir update därifrån me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0