vååååår!!

nu ere äntligen vår ute, for real ! :D solen skiner, de är KLARBLÅ himmel och varmt. hade bara tjocktröja på mig idag o de va ändå sjukt varmt. gött som fan! vi har vart ute på en långprommis me zacke, fina hund :) sen påvägen tillbaka i bilen stod snutfan me laser, haha suck. 10 km för fort så 2000 i böter då. skoj! ;) men han va schyst, ja hade inge körkort me mig o inge annat leg heller så ja fick sitta i deras bil o vänta på att dom kollade upp mig på datan, hahaha. jaja de gick bra iafl, slapp ju böter för glömt körkort o de va ju tur de. sen när vi kom hem satte ja mig o pluggade.. o håller fortfarande på. jävla hemtenta!! :( blir gälen. de e sjukt mycke o skriva, analysera, reflektera över o diskutera. men de e intressant. har även gjort alla uppgifter på medicinsk grundkurs så där e ja klar också nuu :) nästa vecka kör ja igenom arbetsmiljö o säkerhet o sen e de ba en liten kurs kvar o sen ere schlutt på denna termins plugg. nästa termin lägger ja i en högre växel då ja går på sjuksköterskeprogrammet o där äre MYCKET plugg. men som sagt, de e roligt, intressant o jag vet vad slutmålet är.. och dit ska jag nå :) duktiga jag.

nu ska vi strax åka ut till ekerö, låååångt ut på ekerö.. lämna zacke till en polare till mig som ska ha honom veckan ut eftersom vi e i sälen o de e djurfritt i husen där. men han kommer ha de skitbra där, stor tomt, springa fritt o lattja hela tiden. de blir bra för honom de :) älskade hund!

sen bär de av hemåt igen, plugga klart de sista, packa väskorna, käka middag o sen sitta på balkongen ikväll me ett glas vin o umgås. vi fick ju nya balkongmöbler igår nämligen, svarta asfina, o så ett svart bord me. (TACK SANDRA för att du tänkte på oss OCH körde hit dom!)

min fina bejbi fixade allt därute igår när ja va begraven i pluggböckerna, så ropade han ba på mej o så gick ja ut.. då hade han möblerat så fint, gjort så fint runtom o tänt maaaassa ljus o gjort te till mig. så där satt vi en sväng.. asmysigt!! :D

nu ska vi iväg skriver sen bajbaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0