russin i skallen..

jag e så jävla seg. trött. de e som en dimma i skallen o ja känner mig hängig. men pga mitt nedsatta immunförsvar lyckas de alltid bli så när ja jobbar mycke o speciellt om man vänder på dygn osv då också. så ja, så ere. men trycker i mig lite tabletter så ska ja nog va fit for fight igen på tis 07.30 då de e uppställning på stationen igen. åker me 925 lite mer nu också, trivs som fan me dom två grabbarna i den bilen, matte o fredrik. dom e väl typ 35-40, lugna me en heeel del humor. sen på ons ere jobb 14.30 - 07.30.. haha, yep! 17 timmar trorja de blir? men ska försöka få in lite sömn däremellan också. de va alltså ett förslag från en kollega o köra ett sånt pass, dubbelpass, o jag ville de. men går nog av eftermiddagspasset lite tidigare så hinner ja sova lite innan nattens pass :) jaja. nu ska ja nog fan lägga mig o soooova! har träningsvärk i kroppen också, de här e ju bättre än o träna hahaha.. jaja hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0