you just gotta LOVE it !

första natten avklarad! :) somnade runt halv 4 igår, vaknade vid 6 o gick upp o fixa mig, packade väskan o grejer. sen drog bejbi o ja förbi hans syrra för o keka middag, asgött vare! hemåt igen vid 8 o sen vare bara dra sig vidare mot solna. fick ambulanskläder o satte mig me mina "kolleger" o drack kaffe, eller ja.. hann väl ta en klunk o sen vare bara sticka iväg på ett prio 1 larm. sen hade vi två st prio 2 o ett prio 3. så de blev besök på både KS, danderyd o st göran :) roligaste ändå att en av sjuksköterskorna på KS kände igen mig efter alla gånger ja vart där o en läkare på st göran haha. de blev nåra koppar kaffe inatt också o en massa rapportskrivning. askul! trivs som FAN! orkar inte dra allt nu e så jävla trött o ska ju jobba inatt igen så ska sova lite, men uppdaterar mer senare såfort ja pallar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0