back on track.

nu har min man och jag tillfrisknat trorjag. jag är fortfarande illamående men han va ju bara "sjuk" i måndas, orättvist haha! jävla kräksjuka. men jaja. idag har vi iafl varit effektiva, gick upp tidigt, va förbi arbetsförmedlingen så han kan skriva in sig, sen förbi hans pappa o fixa lite grejer, sen åkte ja o mötte pappa i kungens kurva för o fixa microsoft office student versionen, sen hem o då packade vi ihop oss o åkte till drottningholm me zacke, va ute på hundöarna o lekte me honom så han fick springa av sig, o sen förbi min farbror o hans tjej o min kusin som e 1 år o 3 mån nuu, lilla mini me haha! så lik ;) jaja, hämtade en bok där iafl till skolan, arbetsmiljö och säkerhet.. ska läsa igenom och göra alla uppgifter till den imörn! så e den klar ocksåå :) då ligger ja före alla andra, de e bra de. kan ja va på praktik längre, haha! :D smart drag.

nu står charlie iafl o lagar mat.. kom hem för en stund sen så blir sen middag idag men äeh :) de skadar inte en dag. ska kolla nån film sen trorja, o så ska ja försöka va snäll o kanske pussa lite på honom.. har ba jävlats me han heeela dan idag, hahaha! ;)

har fortfarande inte hittat sladden till mobilen så bilder kommer när ja hittar den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0