lugn kväll.

jag e trött. har städat lägenheten idag, tvättat upp hela vårat tvättberg (!!) eftersom våran tvättmaskin funkar nu igen, så jävla skönt. sen har diskmaskinen gått på högvarv här, tre omgångar blev de. slängt massa skit vi inte behöver, och skostället som zacke kekat upp, dumhund. suck. haha. charlie gjorde mat, wok blev de. gött. jag gjorde kladdkaka, han åt. jag ville inte ha. han tog en powernap på 2,5 timme också förut, så han e ju pigg. och slapp tvätta, städa, diska, och hänga tvätt. vissa har de bra :)

nu ska vi kolla beck - i stormens öga. sen ska jag sova!

imorn ska vi fortsätta rensa o slänga grejer, sen ska ja ut på en joggingrunda eller dra förbi gymet, får se vilket ja känner för, o beroende på vädret. ska plugga inför tentan också.

bara en vecka kvar tills jag börjar jobba igen, längtar. skönt att få dagarna att gå lite snabbare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0