ÄCKLIGA MEDICIN!!!!

fuck asså! jag har vart sjukt lycklig hela dagen. mitt hjärta fick sin dom och den blev bättre än vi väntat. egentligen TOTALT onödig eftersom idiotjäveln som anmält honom inte alls hade behövt de, men jaja. shit happens! sen fick vi våra ringar idag som vi beställt. så när han slutade jobba, eller ja.. han gick upp halv 9 imorse o åkte strax efter, sen somnade ja om o så ringde han vid halv 11 o ville "keka lunch", fast ja tror mest han saknade mej för han va inte hungrig, haha ;) vi åkte iafl förbi tingsrätten o hämtade domen o sen körde ja honom till jobbet igen, sen hem o städade hela lägenheten på 71 kvm haha, ;) duktiga hemmafrugan! hämtade honom vid halv 3 eller någe, sen förbi skärholmen för o hämta ringarna o sen hem igeen. duschade o vilade nån timme, sen systemet för o köpa lite öl o sen blev de kellys såklart ;) vår servitris felicia ville ha sällis o vi skulle "fira" att vi fått ringarna o numera e förlovade!! lycklig som fäen e jag :) men jaja, där va vi iafl.. en annan av grabbarna i garderoben ba sucka o garvade när han såg oss, haha.. så sa han "ja, ni e ju aldrig här.." HAHA! ;) jag gillart! så vi drack nåra öl o ja drack nåra drinkar o sen åkte vi hemåt vid typ 1.. satt som vanligt vakna tills typ halv 5.. eller ja, charlie iafl. jag e fortfarande vaken och ja är ASPIGG! får iofs skylla mig själv. blev SÅ JÄVLA IRRITERAD på en jobbig brud som inte verkar förstå att han e upptagen, trots att han sa de i måndas, och trots att vi VISADE ringarna idag o sa att vi förlovat oss, så va hon full o lite dryg mot mig (kanske icke meningen men så vare iafl) o då lackade jag på henne för ja tycker de är FEL av en brud att stöta på dennes grabb framför hennes ögon. alltså MINA ögon då. min bejbi har absolut icke gjort NÅGOT me denna tjej men hon verkar intresserad o ska hålla på ändå. suck! så då blev charlie såklart irriterad för ja lackade på henne (ja, alltså icke därför.. men han trodde la ja inte litade på honom vilket jag GÖR TILL FULLO!!!!) jag vet hur han funkar o va han går för o han skulle ALDRIG göra någe sånt. men de ja lackar på är TJEJÄCKEL som raggar/stöter på killar som e UPPENBART upptagna!! suck. jaja, så när vi kom hem så va han jätteirriterad och tog sin atarax för o bli lugn, o ja försökte verkligen hålla mig lugn men de gick inge vidare. smällde skallen i en betongvägg o handen också, sen tog ja nåra cigg men hjälpte icke heller så ja tog min medicin då. tog den inte imorse nämligen, annars hade ja säkert hållt mej lugn. men ja, då tog ja iafl 6 (!!!!) medikenet. IDIOT-FIA!! jotack. häromdan när ja mådde SKIT tog ja 4 st.. o nu tog ja 6 st som sagt o ja har druckit alkohol innan.. de e egentligen NOLL tolerans på alkohol på medicinen eftersom biverkningarna e som dom e, me hjärtstillestånd, hjärtattack, stroke, leverkoma. andnöd, plötslig död osv. de e iofs dom "värsta" men ja har ju andnöd, NOLL APTIT, mår SJUKT illa, spytt nån gång nu inatt/imorse, ÄCKLIGT torr i käften, och aa.. om man inte kan "djupandas" eller va man ska säga, då blir man yr o får lite syre till huvudet vilket resulterar i äcklig migrän. ringde som vanligt vårdguiden eftersom min läkare e på semester nu 1v och om ja fick nåra "obehagliga" biverkningar skulle ja ringa akuten eller vårdguiden för konsultation. vilket ja gjorde nu, o dom bad mej komma in på dirr. ja har NOLL lust me de egentligen, kommer ba få syrgas för o kunna andas typ, o någe mot illamåendet säkert. sen ser ja JÄVLIGT suddigt också, o dimsyn e tydligen också en biverkning. såklart. blir så irriterad på medicinen för ja mår SJUKT bra av den egentligen, eller nje. på ett sätt. ja blir MYCKET (!!!) lugnare, mindre aggressiv, mindre irriterad för ingenting, mer fokuserad o koncentrerad osv. men alla negativa saker som ingen aptit, muntorrhet (ÖKEN I KÄFTEEEN!!! häller i mej mjölk o vatten heela tiden men de funkar inte), andningsproblem, illamående, kräkningar, vikförlust (de e iofs positivt.. till viss del, om ja inte mådde SÅ illa o icke kunde keka osv) men jaa.. ja vene!
nu e ja ju typ hög som ett jävla hus o om dom tar toxprover på sjukan så kommer de ju ge utslag på amfetamin (medicinen e narkotikaklassad as hell haha) och visst, amfetamin ba sådär hade ja aldrig rört, men medicin trodde ja va en annan grej, men nonoo.. tydligen icke! får ju AT (avtändning) på den, spänner käkarna som man gör om man snortar tjack/ladd/kokain osv. de är ju fan VIDRIGT!!! kan inte låta bli att bli irriterad på de asså. o så kallsvettas ja som en gris, eller ena sekunden fryser ja ihjäl, för att i nästa svettas ihjäl. skakar i hela kroppen nu..
ja vill verkligen icke till sjukan men ja vene va ja har för "val" just nu. de e ju mitt eget fel att ja kekade så många tabletter men ja va SÅ irriterad o bejbi tog ju massa av sina atarax, eller a 4 st rå.. dom blir man ju ba dåsig o trött av. inge mer allvarligt me de. men mina ska man ju fan inte överdosera så de va ju ba duuumt! men i stundens hetta så blev de ba så o de e faaarligt egentligen. eftersom dom e så starka :( blä! fan då. ja vill ba sova men kan inte de för fem öre. är pigg som FAN o om ja väl somnar till nu då vaknar ja av att kroppen "glömmer" att andas, de blir lätt så om man ar adhd, kan ju bli så om man har sömnapné osv också men mitt beror på adhd'n o om ja nu har svårt o andas o ska sova så blire värre om ja ligger nere. då får ja hjärtklappning o skit också.
kuuuul inlägg va såhär på morronen kl 7.. men ja e irriterad, "orolig" o aaa.. ere såhär svårt o andas om man redan har jobbigt me de annars pga astma och struma ´+ hypotyreos, då ere ba vidrigt o känna såhär.
skriver mer senare idag när ja kommer hem (om ja åker in, måste fixa skjuts isf eftersom ja ser suddigt som fäen o andingen rå..) tur att man vet vart tangenterna sitter så man slipper kolla när man skriver haha. e säkert någe stavfel men de får ni stå ut me isf!
"mysiga" amfetaminäckeltabletter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0