nedräkning..

nu är de äntligen måndag! :) som jag har längtat. dock sov jag KASST inatt, charlie satt uppe till halv 5 (!!!) o kollade klart nån film, suck. jag kan tydligen icke sova utan honom o så vare för ljust också. så jag hade kanske sovit nån timme när han kom o la sig, o då blev ja ju självklart pigg. som efter en powernap liksom. så vid 6 somnade jag om o vid 7 ringde klockan. suck. vi låg dock kvar tills 8 o sen gick vi upp, han kekade o sen körde ja honom till jobbet. ja ska hälla i mej nån smoothie nu också o sen drar jag förbi ekerö, ska iväg o fixa lite stuff me paps idag, o sen hem o SOVA innan praktiken ikväll. o när bejbi kommer hem ska han fixa matlåda åt mig, tur för honom, haha ;) ja vill ha kycklingsallad, alltså stekt kyckling i fajitasås, o så halloumiost, zucchini o lite annat tjafs. kan ju icke räkna me att vi kommer sitta på stationen hela natten o ha micro i närheten så får bli sallad som man kan keka kallt :)

men nu ska ja kila! skriver mer senare o historien om oss får ja lägga in imorn istället, kommer inte hinna de idag.. sorry! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0