torsdag.

och så vare tooorsdag! de blev en bra kväll igår :) me utgång på kellys as usual. våran älskade vakt jobbade, haha! han e bra rolig han ;) vi drog hem ganska tidigt.. va väl hemma typ halv 1 eller någe. gick o la oss strax efter de, eddie skulle slagga här o han skulle upp o jobba så vi kunde icke va i vardagsrummet eftersom han slaggar på soffan. haha! jaja. vaknade vid 9 idag.. så tidigt har ja fan inte vaknat på länge. men vi lyckades ändå ligga kvar i sängen tills 1 (!!) vafan hände? haha. jaja, upp o keka frulle, sen förbi råcksta för o hämta min andra mobil eftersom min e TOKPAJ ! fuktindikatorn va KNALLRÖD så den är nog död föralltid nu haha. hur de gick till vet ja icke. men jaja! ska nog köpa en ny nästa månad, en ed hardy mobil, sony ericsson. den e fresh! sen köpte vi me oss thaimat hem, o ost o kex, o MJÖLK! 12 liter. hahaha! de har redan gått åt 3 ikväll.. suck! :p LIDL mjölk is the shit! :) kollat på nåra filmer har vi också hunnit me, o såklart den numer vanliga kvällpowernapen! så sjukt jävla mysigt o sova bredvid min bejbi.. bästa som finns, helt oslagbart fan! :D

nu ska ja kolla paradise hotel som ja missat en del av, sen one tree hill o sen blire nog sova för natten om nåra timmar! imorn har vi no plans på dagen so far men de fixar vi alltid på någe sätt ;) i helgen blir de kellys, dricka vin me felicia, fika me mami & paps här, dom vill se hur vi bor ;) haha, skönt att min lägenhet står tom.. igen! fan skulle vi köpa den för egentligen? dumt. men jaja! :) ja lider icke. trivs som fan här me min älskling!

köpte förresten nya hörlurar häromdan.. sjukt fräscha! skullcandy hesh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0