100106 update.

testade nyss mina jeans som ligger i garderoben i strl 28, dom fick jag på mig men kunde inte knäppa knappen, haha fuck. men jaja, de va två år sen sist jag hade dom, så de e ju ok ändå ;) fattades bara nån centimeter. dock fick jag inte på mig mina gamla favvojeans i strl 26, mina fornarina fresh, men de va 5 år sen sist jag hade dom, haha. så de va kanske inte såå konstigt, de va ju då ölen kom in i mitt liv ;) och alla orutiner. haha! men jaja, ingen idé o gråta över spilld mjölk. bara ge sig på träningen igen, äta mer regelbundet (i dagsläget äter jag kanske en gång om dan, ibland två..) men ska få in frulle, lunch o kvällsmål iafl, + proteinshake då jag kommer träna en del. så jag ger de max en månad tills ja får på mig jeansen i stlr 28 o till sommarn SKA (!!) jag i mina 26'or, så ere ba! köör ba kör! jag bygger muskler fort iafl o de e ju positivt, o så cardio på de. ska ner dom där 10-12 kg som ja lagt på mig nu på 5 jävla år. that's it. bort ska dom!

gonatt. sova nu för träningen imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0