100106

dagens avsnitt av paradise va riktigt bra. kul att se catja "in action" so to speak ;) haha. hon började ju i vår klass i hm, kan de varit 3'an? när vi va små alltså. vi va bästa polare på den tiden, gjorde en jävla massa bus hon o jag haha, men jaa.. åren går o vi förändras. de va väl ungefär de som hände. man hittade olika umgängen, stilar osv. o där sprack de. hon e ju densamma idag som för 10 år sen tycker jag, och många andra runt mig också som känt henne. men ja, inge skitsnack här i bloggen - sånt sysslar inte jag me ;) haha. dra era egna slutsatser om vad jag tycker om henne. eller tyckte. whatever.

jaja, imorn äre onsdag, och de blir body pump kl 11 :) så uppgång runt 9.30 för o få i mig en proteinshake o sen hinna sola innan, sen kör ja hårt en timme på passet, o avslutar väl me en powerwalk på bandet eller crosstrainern 15 min. sen är dagen oplanerad, men kvällen är ju bokad som ja skrev innan.

nu är de verkligen dags att ta tag i träningen igen efter alla skador/sjukdomar den senaste tiden allmän lathet. ska försöka få lite ordning i mitt kaotiska liv iallafall. ska börja med concerta igen nu för min ADHD iallafall, så jag kan prestera lite bättre i skolan som börjar på måndag, sen ska jag även börja ta min levaxin för sköldkörteln, och fortsätta me eye-q som e omega 3 o massa sånt. sen ge mig fan på att jag ska palla plugga 1,5 år nu, och köra igång me träningen på vardagarna också. de låter som en plan. dom brukar spricka då jag inte klarar av rutiner speciellt bra, men jag hoppas de ska gå bättre den här gången. nångång måste jag ju ta tag i allt o inte ba skjuta på de, och de är väl en bra början nu då när allt drar igång.

sen har mami lovat mig en utlandsresa i sommar också, betald osv. eftersom jag tog tag i de här me o plugga nu efter sjukskrivningen, så jag tror jag ska försöka få me mig mina sköna grabbar nånstans, typ ayia napa, magaluf eller någe annat grisigt ställe i två veckor ;)



time to get fit again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0