full fart.

aldrig en lugn stund! haha, men jag gillart så ska inte klaga. igår blev de som sagt utgång en sväng, åkte dock hem väldigt tidigt, va i hagsätra igen redan vid halv 1 trorja, så de va skönt, vaknade pigg o utvilad idag. bra skit. så gick upp, åkte till bromma o hämtade ut min astma och adhd medicin, sen förbi ekerö för o låna pappas ica kort, handlade lite mat o såna grejer, sen hem o lämna de, o där går ja me en tung väska me öl i, me två stora ica påsar o en såndär 6-pack me toapapper, o så ringer mobilen, o ja har mina stövlar o de e halt, haha, så gick me mobilen mot örat, o sen alla påsar o väskan o så skulle ja öppna porten, de gick ju bra.. eller inte. haha! tur att en granne kom precis då o hjälpte mig :) men ja, ja trodde de skulle bli en lugn hemmakväll idag men ne. ska tydligen åka till charlie igen för två polare från uppsala kommer ner o ska träffa oss, så de blir gröna jägaren ikväll då. jaja, bara duscha av sig o röra sig ditåt igen då.

på måndag kl 13 ska ja va hos min adhd läkare förresten, skriver ner de här så ja inte glömmer bort de sen, haha ;) en liten reminder ba!

så a, de blir väl en till update imorn igen då, ingen mer ikväll i guess. kanske inatt när vi kommer hem - we'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0