kung fu fighting.

hahaha. jag orkar inte ens förklara gårdagskvällen/natten/morronen. vilket jävla kaos! vi hamnade i ett bråk me typ 10-15 pers, galna idioter hela högen. dom började slänga bord o stolar inne på kellys, sen blev en snubbe totaldäckad utanför krogen o blödde som fan, så ja satt o torka blod o skit o när ja gjort de klart o han vakna till då gick hans polare på mig o börja slåss, sparkas o knuffas. polisbilar kom, ambulans, dom tog vittnesuppgifter o förhörde mig o min kompis som blev "målsägande" i fallet, dom kommer åka dit på misshandel o olaga hot, haha suckers! de blev en natt på SÖS iafl o vi kom hem halv 10 imorse. 3,5 timmes sömn o nu ska vi iväg o tatuera oss. de blir två olika för mig idag, en text i nacken samt en som kommer gå ovanför troskanten upp mot revbenen, fast den e flera sittningar så de blir ba konturer o skit idag. har en stukad fot o lätt hjärnskakning, jävla idiooooter!

jaja, nu ska vi iväg. skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0