lista.

ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig? – Fullt ös medvetslös. Spontanitet, fest, nya bekantskaper och börjat resan på alla tatueringar.
Bättre än förra året? – Minns knappt 2008, men jag tror fan de.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? – Hm. Nope

Har du flyttat under år nollnio? - Har min lägenhet men bodde hos lite polare då & då för jag e så sällskapssjuk ;)
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Uh yä.
Isåfall vilken? – Raised fist - Envy is dangerous, Keith urban - Making memories of us
Har du druckit alkohol? – "Jag har för mycke blod i mitt spritomlopp.." Eh, ja!
Har du kysst en främling? – En? Haha, måånga!

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? – Haha, kaos.
Har du varit kär? - Nja, förälskad kanske.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Nope
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Yep!
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nä, tack o lov.
Har någon i din släkt avlidit? – No.
Har du slagit någon med knytnäven? - Oja.
Har du varit i slagsmål? – Yes. Senast i onsdags..

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ingen idé o ångra någe man gör.
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? - No idea!
Har du ljugit för en vän? - Vita lögner?
Har du varit ute en hel natt? - Alltid
Har du blivit tagen av polisen? - Yep.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Absolut!
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Aa..

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Kompetensutvecklingsinstitutet
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nä
Har du gjort något framsteg? - Började nyss
Haft alla rätt på ett prov? –  Inte haft någe

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Maaaassvis!
Har du förlorat en vän? - Nje, de vette tusan. Energitjuvar har jag valt bort.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Minns fan inte?
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nä
Har du ljugit för en bästavän? – Nej
Har du haft en relation med en vän? – Haha, jora!
Har du många killkompisar? – Uteslutande grabbar. Jag "umgås" med max 2-3 tjejer. Annars bara grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0