onsdag.

de blev en sen natt, haha. kl 3 gick vi o la oss, jag o linn. upp vid 12 idag, kekade lite o sen drog vi förbi apoteket o hämtade min medicin. sen blev de en sväng förbi jobbet. de va fan nice! haha. jag gick ut på kajen när ja letade efter chefen, men så va pierre där, så såg han mig o sprang fram o kramade om mig lääänge, o så sa han; "fan vad jag har saknat dig. tänkte på dig häromdan" gulleeee! :D sen gick vi in o snacka iafl o så sa ja att ja vill säga upp min heltidsanställning o övergå till timme istället. de skulle nog gå bra men när chefen kommer tillbaka från semester ska han ringa så får vi see :) hoppas! lite extra tusenlappar vore inte fel utöver CSN bidraget. men jaja, sen förbi ekerö o låna pappas ica kort, handlade massa kek o sen förbi systemet för o köpa vin, nu e vi hemma, ja har lagt in tvätten o snart blire middag. kycklingfajitas me massa gott till. sen kommer jimmy ner o så blir de kellys ikväll :) charlie ska joina också o imorn äre plugg, 9-12. efter de ska ja pierca om naveln, fixa lite nya smycken, o sen iväg för o tatuera mig igeeen! de blir nog ovanför troskanten den här gången :) bra skit!

men nu ska vi fixa lite, skriver mer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0