sunday :)

så va helgen över igen då. fan va fort tiden går! i fredas blev de streeess big time när vi vid halv 8 löste vårt problem me att inte ha öl, haha. så de blev gasen i botten till systemet, sen förbi segeltorp för o plocka upp anders, förbi nacka för o fixa cigg o sen hem till lägenheten i råcksta. där vare redan folk för ais har nyckeln dit, o sen kom de mer folk. tror vi va typ 10 pers iafl. riktigt trevligt me lite ölspel, dricka, musik o snack. vid 3 tog vi taxi hit till hagsätra haha, fråga mig icke varför. sen igår tog vi taxi hem igen, hämtade öl o så vare bara direkt ut till ekerö för 40 års fest för min farbror :) god mat o sjukt trevligt o festa me släkten. blir alltid drag då ;) men mesiga som vi blivit nu när vi e tillsammans så åkte vi hem vid 12, fulla o glada men vi ville lägga oss i sängen o kramas istället hahaha! partypoopers! ;D men de e mysigt. lite halvskum omställning från att vara bästa polare o umgås på de sättet o fucka ur på fester till o bli tillsammans o gå o hålla handen o pussas haha! som sagt, konstigt men riktigt härligt. vi insåg alltså för nån vecka sen vad vi kände för varann o ingen runtom oss blev förvånad. dom har bara väntat på att de ska bli vi. kul att ALLA polare insåg de före vi fatta själva. men a nu står vi här o e kära haha :) så de kan bli va? ;)

idag gick vi upp vid 2, promenerade upp till centrum o köpte mjölk o grejer, nu har vi kollat på sista johan falk filmen o nu står charlie o lagar kek. om en stund kommer nog jimmy hit me min bil o så ska vi köra hem honom o hämta lite mer grejer. i veckan blir de plugg, läsa ikapp lite. på torsda ska ja operera handen igen o sen hoppas ja dom ringer från jobbet nåndag så ja får jobba lite o få lite extra cash, de vore näjz.
förresten, sjukaste ever igår! asså våra farsor (charlies o min) har jobbat ihop för 30 år sen o känner fortfarande varann. o charlie o ja träffades ju helt random på en fest förra året haha! men a så igår på 40års festen så står min syssling kenneth o snackar me charlie, o så kommer ja ut o joinar dom sen o då visar de sig att kenneths fru är charlies syssling!! hahahaha! fan va världen är LITEN! så min pappa roger, hans farsa håkan.. har alltså känt varann i 30 år, dom fick barn samma år, (alltså vi då..) o sen 22 år senare ses VI ba sådär på en fest för han dejtade en bekant till mig då..
fan va världen är liiiiiten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0