tisdag.

medicinen ja käkar nu är bra, men ja får såna sjuka sömnproblem av den. blä! den gör mitt huvve lugnt, men ja kan inte bli trött. haha! ja låg KLARVAKEN tills 7 imorse o glodde på film. charlie somnade typ vid 6, o ais åkte hem vid 3.. haha. vi vaknade vid 12 typ, gick upp o kekade, sen åkte vi iväg o hämtade mat hemma hos mig, tankade bilen, hämtade medicin på ekerö hos ma & pa, sen lämnade vi ais, sen hämtade vi cigg hos charlies farsa o nu e vi hemma igeeen :) nu står han o lagar maat! så jävla hungrig nu. ja har plockat undan lite o nu ska ja kolla på johan falk filmen.. den 4e trorja de e :) så jävla bra! imorn ska charlie jobba o ja ska förbi mitt jobb o snacka me chefen. sen får vi se va som händer.. men ja bor här ett tag nu haha, pallar inte bo hemma i min lägenhet så jävla tråkigt o va själv där asså. i helgen blir de iafl öl o 40 års fest :)
jaja hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0