tisdag.

vaknade imorse med feber, halsont och ont i örat. jag orkar fan inte va sjuk mer, nu har jag varit de sen den 21 december, lagom roligt i längden. min läkare ringde också och sa att jag ska få prova medikenet 60mg istället. hon sa då också att jag ABSOLUT INTE (!!!) får dricka alkohol med den (det får man inte med dom andra heller, egentligen. men den här vare speciellt viktigt på.) jag frågade då varför och hon sa att "plötslig död" kan va en "biverkning" då. eh? hjälp? ska man ens våga äta den medicinen då, fyfan. de här preparatet har inte använts mycket i sverige för att behandla ADHD men i tyskland har det använts mer. vi får väl se! ska åka och hämta ut den i stan senare, de finns ju knappt på några apotek. ska också fixa en lapp därifrån då tills vi ska på kryssning, måste ha me mig ett intyg om att jag får äta den medicinen eftersom den är narkotikaklassad, jag vill inte hamna i fängelse i finland eller nått liksom, haha.

jag fick förresten en invite till voddler igår, bra jävla skit! finns massa bra filmer där! love it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0