PEPP!

försov mig lite imorse, vaknade 06.16 o FLÖG upp ur sängen, på me kläder, mascara o lite puder o sen vare bara rusa ner till bilen! hade TACK OCH LOV packat väskan igår me allt, matlåda osv. så den vare bara slänga upp på axeln. sen vare gasen i botten till jobbet, jävla essingeleden på morronen, KÖER (!) ogillare som fan. men min fil flöt på ganska bra så jag hann ändå :) har även hunnit dricka kaffe o hällt i mig lite fil o kekat äpple! :) så de va bra! energi krävs kan ja lova. lååång dag idag, slutar 21.30 ikv. . .

MEN med den här GRYMMA starten på dagen (ingen ironi) så kommer de bara gå galaaaant! :D både sussi (SSK o elevansvarig här) o chefen på stationen ville snacka me mig. WOOPS tänkte jag, vafan hade jag nu gjort? haha! men de va bara FEEEEEEEDBACK till tusen som jag fick! egentligen ska skolorna betala praktiken för elever, men nu gör min skola icke de, så ja hade fått betala 4500 kr själv för o va här 5 veckor. 200 kr per pass äre nämligen. MEN nu har dom snackat ihop sig allihop, matte, fredrik, janne, sussi, joel.. o chefen.. o KOMMIT ÖVERENS OM ATT JA ICKE SKA BETALA! för ja icke e som en elev utan som en i teamet så de känns tydligen ba DUMT! hohooo..

skriver mer om de sen nu ska vi ut på köörning hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0