freedag.

äntligen helg! :D de känns iofs som fredag hela veckan för mig/oss men äeh. helger e speciella ;) vi gick o la oss typ halv 6 imorse.. ingen av oss va trött haha! ställde klockan på halv 12, men blev så förbannad på alarmsignalen så ja drog ur batteriet, smart. vaknade igen 12.25 haha! skulle va i plugget kl 13 för o snacka me min coach. men vi hann ändå :) 13.02 gled ja in där. så snackade vi om studieplan osv. jag kan validera bort min APU om ja inte får praktik på ambulans/akutsjukhus eftersom jag e så "självlärd" o har vart me i de flesta situationer, samt att ja varit på neurolog för nåra år sen o praktiserat nåra veckor. så vi får se, ja ska snacka me mina kontakter o om ja får ambulans eller sjukhus så blire de en månad, annars blire ledigt en månad :) göttans. när ja va klar där vid 2 så drog vi till farsta för o köpa ny mobil till mig. min andra har ju verkligen tokdött, o den andra ja har är en HTC touch pro o ja gillaren inte alls. klumpig o usch! så nu köpte ja en sonyericsson satio! SÅ JÄVLA GRYM! 12,1 megapixelkamera, och den är så SJUKT bra! en jävla bra blixt äre också, har bilder på mobilen som ja ska lägga upp så ni får se ;) 16 gb minneskort i mobilen, GPS, o a en jävla massa mer bra grejer. så ja e överlycklig haha! :D sen skulle vi dra därifrån, men då startade inte bilfan.. hahahaha! så vi blev stående där i två timmar, sen fick vi hjälp me startkablar, batteriet hade på någe skumt sätt laddat ur. hann tillome ringa roffes bilbärgning haha, ville bara heeem! men de löste sig ändå. så nu e vi äntligen hemma, har duschat o öppnat första ölen nu, blir ju kellys ikväll. felicia slutar kl 11 så då joinar hon oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0