mys-söndag.

back again :) va väl i torsdas natt ja skrev sist. fullt upp som sagt så hinner icke så mycke.. eller a, lägger inte så mycke energi på datan e hellre me min underbara man :) i fredas sov vi iafl till typ 3, haha. sen upp, förbi systemet o sen hem igeen. blev chill i nån timme o sen förbi farsta för o hämta eddie, kim o hennes pojkvän. sen satt vi här till typ elva o sen blev de.. KELLYS! såklart :) meen charlie o ja va icke där länge, drog strax efter 12 haha, fast la oss inte förrän typ 6 på morronen. så igår sov vi ett bra tag också, gick upp vid 4 o la oss i badet o myste, sen lagade han mat åt oss o sen kom stefan o anders hit. sen blev de ju utgång, o ja - kellys e ju givet ;) vakterna är vi ju bundis som fan me nu haha, o han i garderoben vinkar o blir asglad när han ser oss. haha, som häromdan när vi inte vart där på 1v så sa han; "fan.. ja har saknat er ni har ju inte vart här på en vecka nu" HAHA! skönt. samma sak me alla bartenders, de e FULLT i baren o vi står typ bakom alla, så ser dom oss o frågar va vi vill ha haha, ingen kö här inte ;) så fanns de ingen stol häromdan så ja fick stå upp o då kommer goa felicia (servitrisen) me en stol till mig, haha! klockers. så igår när vi va där sa hon "varför gick ni så tidigt igår? hela min kväll blev ju förstörd då, e ju inge kul här utan er" HAHA! jag älskar alla där, i really do! igår drog vi hem vid 3 o somnade väl runt 9 imorse. upp vid 5 typ o åkte o städade bilen o fixade kek, sen hare bara vart mys o film. tog ett bad förut också me tända ljus, i love it :) nu ska vi se klart sista filmen o sen sova!
imorn ska mitt hjärta jobba o ja ska fixa lite stuff. och PLUGGA ! bigtime. får se va resten av veckan bjuder på :)
men nu ska ja fortsätta kramas me min underbara man, lööööv him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0