sundaay.

morsning! :) så vare söndag igen rå. fan va veckorna går fort! fattar inte riktigt vart tiden tar vägen. blir lite dåligt me updates för vårt vanliga internet funkar icke så vi får ha mitt mobila på den stora datan, o där kollar vi alltid film/lyssnar musik så hinner icke riktigt. samt att vi för de mesta har fullt upp me o va me polare osv, o så har ja inte överföringsgrejen till mobilen installerad där så blir icke mycke pics heller, förrän nuuu :) eddie o ja ligger o kollar på film i vardagsrummet o min man sover, så ja snodde internet från stora datan till min lilla en sväng nu. gött de! ska lägga upp lite bilder också från senaste dagarna, eller a veckan.

men börjar me update från igår. ja gick upp runt 2, min man va trööött o bakis så ja lät han sova. satt o snackade me hans syrra kim på facebook i nån timme, om allt möjligt. vi har sen i somras ogillat varann big time, haha. vi sågs en kväll o började fajtas, sen dess hare vart steeelt o vi har haft våra agg mot varann, i tysthet. hon blev INTE överlycklig när ja o charlie blev tillsammans kan ja lugnt säga, haha ;) o dom har haft ett annat tjafs o inte pratat sen julafton typ. de hade icke me mig o göra men a. så igår frågade hon iafl om vi kunde ses o ändra på vårt första intryck på varann, så vid 4 gick ja ner till centrum o mötte upp henne på en cigg o så gick vi o handlade lite grejer som ja hade fått order på från min man till middan. sen vandrade vi hemåt igen, hon bor bara 5 min promenix härifrån men följde me till porten här iafl, så kom eddie precis när vi kom hit också så vi åkte uppåt. o hon följde me, för o snacka me charlie o lösa deras problem eftersom vårt va löst. så dom snackade o de blev bättre, o sen blev hon kvar här. så vi satt här o drack alla 4, kekade hemmagjord gulaschsoppa me vitlöksbröd o hade de astrevligt! som sagt, första intrycket av henne va BAD men andra intrycket nu va really good. gillar henne som fan! vi hade skitroligt ihop o som charlie sagt innan, vi va nog för lika för o klicka första gången. båda har svårt o umgås me nya tjejer, eller tjejer i allmänhet o vi båda har i stort sett bara killpolare. samt att vi båda e lika kaxiga, eller va man nu ska säga. vi har skinn på näsan. men igår klicka vi o de känns asskönt! vi drog till kellys vid 10, kekade o drack där. vid 1 åkte vi hemåt me våran taxichaffis, stefan. haha! han e bra skön. väl hemma fortsatte vi dricka o lyssna musik, sen joinade en polare till o vid 4 kom vi isäng. ganska skapligt ändå o ja slutade dricka vid halv 1 så ja va nykter då o mådde prima. min man däremot jobbade på gaaanska bra me ölen hemma också så han va skönt slirig när vi la oss, haha ;) därför han fortfarande sover!

ja gick upp o duschade när ja vaknade o när ja kom in o skulle klä på mig så öppnade han ena ögat o bara väste; "vaaaatten" HAHAHA! han e så jävla sweet när han e bakis! hans tunga e som en barkbit, no kidding! han sover me öppen mun så han blir ju skapligt torr i käften ;D stackarn. så ja gav han vattenflaskan o sen joinade ja eddie i vardagsrummet som sagt, där vi e nu.

blir en lugn dag idag. ska ba chilla o glo film, städa upp lite o komma igång me mina modulfrågor till plugget. sen ska vi nog förbi hans farsa o hämta våra gardiner så vi kan sätta upp dom. min kusin fyller år idag o en annan polare men de blir inge firande för dom idag. måste ladda för imorn! the big day :) som jag längtar!

ne men nu blev de mycke snack här så ska inte tråka ut er mer, lägger in lite bilder istället.

o kan ni inte ba nångång slänga in en kommentar eller två? vet att jag e sämst på sånt själv men de blir ju roligare om man får respons på de man skriver! ;)



1. bejbi "läser" dagens industri
2. min handstil me höger hand, haha ;)
3. charlies handstil, den normala överst o me hans vänster under
4. min tattoo på revbenen/magen. den e icke klar än men halvvägs :)
5. mami & paps på ADHD kursen i onsdas.
6. bejbi o jag satt fast i varann i fredas på kellys, kul grej me handbojorna haha ;) folk ba garva åt oss! :D



7. en av "våra" vakter på kellys, henke. ja fick dra o köpa kek åt honom o johan i fredas, dom va hungriga ;)
8. eddie sover, haha. papparazzi!


Kommentarer
Postat av: Emsan

roy och rååååååger hahahah!

2010-02-14 @ 13:26:47
URL: http://emsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0