tröttmössa.

sjukt vad jag har varit seg idag. gått runt som en zombie typ. helt avtrubbad från allt. den där ataraxen e bra som fan för mig, för då sover jag hela natten utan att vakna. dock så blir man "avtrubbad" då den blockar histamin och grejer i skallen, så första dagarna me den är man helt väck. vilket märktes idag. de blev ingen träning, dåliga jag. dock en promenix och ett besök hos sandra och peter och lilla william som är 5 v och 3 dagar idaaag :) lillkillen! så söt. blev bjuden på middag också, köttfärslimpa. så gott! och SÅ UPPSKATTAT då jag verkligen inte orkade nånting idag.

nu är jag hemma igen, har fixat e-legitimation och kollat på CSN's hemsida, jag blev beviljad studielån och kommer få ut en bra summa cash den här månaden! de kommer sitta fint kan jag lova. sen rullar pengarna in me jämna mellanrum hela tiden. jag gillart! :) en glad överraskning.

nu ska jag kolla nyaste desperate housewives och sen sova, upp skapligt imorn för en sväng till skolan och sen får vi se. tvätta ska jag göra också, 13-16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0