:(

and the tears come streaming down your face. .

BUHU ! :( jävligt tung morgon. matte, lelle o jag satt o löste korsord, drack kaffe, åt nybakade kanelbullar.. o vägrade gå hem. eller ja, ingen ville riktigt byta om för o åka. men tillslut så, vid halv 8.. då bytte vi om.. o så kom matte o sa; "ska vi ta en sista cigg ihop?" ÅH :( de va bara bita ihop. vi gick ner, rökte. pratade. o kramades. sen åkte vi alla åt varsitt håll. o då kom tårarna forsandes. blir helt tårögd bara ja skriver om de. så JÄVLA jobbigt. första, och enda gången i mitt liv - som jag GRÅTER när jag slutar på ett jobb. inge kul alls. saknar dom. vill tillbaka.

ingen bra dag alls idag o skriva känner ja. vill bara gräva ner mig o vakna upp om nåra år när ja e färdigutbildad. dom sa; "sofie, du måste komma tillbaka om 3 år när du e klar, o va chef över oss. du får gärna köra me oss o jävlas me oss, bara du kommer tillbaka. hur ska vi klara oss utan dig nu?" :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0