if today was your last day.

buuuuuhu! :( idag är sista dan på jobbet. eller ja, sista natten. kom hem vid halv 8 imorse, sov till 3.. duschade, kekade o fixade mig o nu e ja häär. laddad för sista passet. vaknade däremot nångång imorse av att ja grät i sömnen. drömde precis de som kommer hända nu, att de e sista natten me gänget, att ja kommer sakna dom o att ja glömde säga hejdå när ja gick. o de kommer ja inte göra imorn bitti. ska krama om matte o lelle o aldrig släppa taget trorja. vill inte! :( ångest! 

va en ganska lugn natt iafl. 5 körningar hade vi ba. trist. men ja o en grabb från sjöfartshögskolan satt o snacka mellan 3-6 när de va lugnt, haha. alla andra låg o sov. tröttmössor! :) men de va trevligt iafl.

ne usch. nu ska ja NJUTA as hell dom här 13 timmarna tills jag går av imorn bitti. och de e me den FETASTE ÅNGESTEN (!!) jag gör de kan ja lova.

bara gilla läget, och livet.. i 4 veckor. sen ska jag tack o lov ut igen. dock inte hit då dom har 20 läkarstudenter här då, men järfälla, täby, bromma eller ekerö kanske. får se vart ja hamnar. om de blir nån av dom kommer ja iafl träffa på de här underbara gänget på sjukhusen för vi lämnar alltid på samma, antingen stgöran, ks solna, danderyd eller astrid lindgren. så de vore ju faktist nice. men jaja, skitsamma. ska inte slösa tiden på datan nu, nu ska ja suga in alla sista intryck, göra de bästa av de här passet o njuta av sällskapet i bilen inatt, matte & lelle. bästa, bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0