two days left :(

igår jobbade jag 7-22.. blev en timmes övertid då vi fick en traumakörning strax innan vi skulle gå av. men de gjorde ingeet :) jag trivs ju som sagt.. haha ;) matte sa; "hur ska ja klara mej utan dej nu när du slutar? du måste komma tillbaka.." åååh! o sen ska dom allihop på stationen till café opera på middag osv i april, o så frågade dom om ja ville följa me. o då sa ja; "men ja jobbar ju inte kvar här då" o dom ba "men du e ju en i gänget, klart du ska me!" :) gullisar. känner mig så jävla uppskattad! o en patient vi hade igår sa; "du må va ny.. men du e jävligt skarp! du kommer gå långt. jävligt duktig e du" :) de e ba tacka o ta emot.

vaknade för en stund sen, har kekat frulle o ska strax åka till jobbet. åker me 928 nåra timmar, sen blir de sova nåra timmar o sen jobb ikv me maaatte min favvo :)

nu ska ja försöka skaka liv i charlie o sen ska ja dra mig mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0